måndag 19 oktober 2015

Askblond

Hej på er, alla fina!

Måndag, och en ny vecka har då börjat.
Denna vecka är full med mycket nytt och intressant för min del, och jag kör igång imorgon direkt med att åka till Böle och prata lite i Radio X3M.
Fick chansen och tänkte att "vafan, de e ju once in a lifetime, typ".
Så imorgon skall jag säga dabbiga saker i radio, jeppjepp!
:D

Annat nytt är min nuvarande hårfärg.
Det failade ju så hårt på fredagen när jag skulle färga utväxten (gott folk, köp aldrig en annan färg än nåt ni är van med och litar på!) att allting blev pissgult.
#tbt2010.
Ni ser ju det själva på Estlandbilderna.
Nå anyway så köpte jag ny färg idag, med riktig färg i och inte bara blekning.
Slängde det i håret och sportar nu en mer askblond färg - and I LOVE IT <3
Ni skall få en ordentlig bild på det, bara jag orkar.

Sen kommer slutet av veckan att spenderas i Åbo, vilket hör till ovanligheterna.
Vi skall bl.a ha girls night på lördag och myspys på söndag med Ronja.
Tror det kommer bli jättebra och bara nyttigt att emellan frångå sina rutiner.

Så jaa, har en riktigt rolig vecka att se fram emot och jag tänker njuta av allt till fullo.
Hoppas att det gäller er också,

PUSS!

En idé om hur håret nu ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar