onsdag 30 september 2015

Höstigt

Ojj en sån dag!
Är så fulld med endorfiner, att jag snart nog spricker.
Har nu inte hänt nåt megaextra, men små saker längs med dan har gjort sitt.
Började bl.a med sovmorgon, och redan det är ju lyx.
Fick ta min tid innan jag cyklade iväg till skolan (fast vi var lediga) för att träna.
Även om axlarna och bicepsen var lite tröga att träna, så gick cardion bra.
Kände mig trött på nåt sätt.
Men alltid något liksom.
:)
Cyklade via H&M (farligt farligt) hem, och med mig kom två fina tröjor.
Mysigt värre, och den gråa hamnade också med på bild när jag och Hanna for ut och fota lite.
Var ju lite besviken på att jag inte fick nån bild från Model Lab, så körde på egen fotografering istället.
Mycket finare bilder, med höstig bakgrund och allt annat skoj.
Vi fotade på samma nya ställe som vi powerwalkade till igår, och platsen var perfekt för lite pics.
Så ni får nöja er med de som togs på telefon så länge, senare kommer de som Hanna fota.

Jaa, till på allt detta så har jag fått klart skolarbete, städat och varit ut och springa.
Gick jättebra idag och jag bara flög fram (eller kändes så iallafall).
Som belöning har jag kokat åt mig två koppar grönt te, och det är gött så tusan!
Bara för att jag kan liksom, haha!

Nej hörni, så småningom blir de sängen för imorgon är det väckning 07.15.
Fyfan, länge sen sist liksom.
Så ha det bäst,

PUSS!

Allvarliger, hah!

Men muschi-tröjan e ju nog bästa köpet för i år!

Åbo slott i bakgrunden, you see?

Selfié

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar