lördag 12 september 2015

I'm only human

Sitter och svär här för mig själv.
Är lördagkväll och vad tror ni jag håller på med?
Nå skriver på skolarbeten förstås...
FML!
Känns riktigt bajs just nu, men vet att om jag inte gör det nu så får jag inte kursen godkäns heller och då är jag i pisse.
Men suprise suprise skall det ju fixas nu i sista minuten, och så får man all stress på köpet!
Att man aldrig lär sig..:
Dock har jag faktiskt skrivit snart 4 sidor (vilket är hälften av vad jag tänker skriva) så är på god väg.
Lättar alltid upp humöret när man försöker tänka lite positivt.
Något annat som också är kul och positivt, är kommentaren jag fick idag.
En bekant som inte sett mig nu på typ en månad frågade om jag gått ner i vikt.
Visste inte vad jag skulle svara, men blev så otroligt glad!
Har gissat att nåt kilo måste ha försvunnit, då kläderna sitter annorlunda och hålena i bältet tagit slut, men inte visste jag att det var så tydligt ändå.
Har ju heller inte strikta mål att jag skall tappa en hel massa vikt, utan försöker istället träna för att få en snygg kropp.
Vågen har jag glömt för länge sen, och lika bra de.
Lyckligare nu på alla sätt och vis.

Så jaa, lite ljus i tunneln ser jag, trots skolstress och allmänt depp på livet.
Kompisar som Sandra (sköna kaffedejter) och Emilia (räddar min skolgång) gör så att jag orkar kämpa vidare när allt känns som värst.
Guld värda är ni alla <3

Så hej, hoppas ni har en bättre lördag än mig,

PUSS!

Dagens svettlök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar