tisdag 29 september 2015

Hösten när den är som bäst

Godkväll på er!

Har just återvänt från en kvällslänk, som tog about 1 timme och 40 minuter.
Vi var med systeri och promenerade från ena ändan av stan till den andra, så kan med gott samvete fara och sova så småningom.
Mysiga länkar i Åbo under hösten är nog drömmen, så mysigt!
Var också och träna med Emilia idag, så har definitivt fått in dagens träning.
Så nöjd så!

Gårdagen bestod också av träning, men då blev det länk och gym i Ekenäs.
Cardio-måndag it was, och då är det bara att ge järnet.
Tur har man en massa energi från söndagen, så det går som smort liksom.
Busade också en hel del med Daisy, och hon verkar trivas allt mer.
Längtar till jag får se henne och Stampe igen, hih.
Robban kom också på besök, så blev lite skvaller time med den korven också innan jag kom med tåget hit till Åbo.

Helt bra start på veckan har det varit, om man bortser morgonen idag.
Då gick inget som på Strömsö.
Dock är jag ledig imorgon, så för min del får morgonen vara hur den vill - skall ändå bara och träna.
Sen står en massa skolarbete på schemat. och det lockar ju inte det minsta.
Men det måste göras, så det är bara att ta sig i kragen.

Nå hörni, ha det bäst,

PUSS!
Kaffe och NHL på måndag.

Jag mös med Daisy under tiden,

Vi hittade en ny utsiktsplats under dagens promenix.

Man såg både Åbo slott och hamnen därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar