söndag 20 september 2015

Äntligen går det framåt

Hej på er fiinisar!

Efter en vecka som inte gått som på Strömsö, så visade lördagen att det alltid vänder.
Det enda som varit super denna vecka har varit tränande, och det har nu varit det som hållt humöret uppe.
Men som sagt, lördagen ändrade helt på veckans tema.
:)

Allt började med ett awesome pass på gymmet,
Sjätte gymsession denna vecka bestod av övningar för övre kropp, och det var ett svettigt ett.
Lyssnade på några karar på gymmet som diskuterade hur vissa kommer dit bara för att visa upp sig, och jag kunde skratta tyst för mig själv.
Så som jag såg ut så var jag verkligen inte där för att visa upp mig, svettlök deluxe liksom.
Haha!
Nåjo, lite handel och mat på det, och sen begav jag mig till Karis.
Mötte upp finaste Madde och for på handbollsmatch, medan vi skvallrade om det senaste.
Superroligt med prima brud, då visste jag att dagen kommer bli bra!

Efter en prima dejt med bästaste, så åkte jag tillbaka till Ekenäs för att umgås med nästa typ.
Robban kom på besök, och vi satt och pratade om allt och ingenting.
Fortfarande glad, var det sen dags att säga hejdå till den pöjken och börja med lite skolarbete.
Mycket fick jag dock inte gjort innan jag styrde stegen mot Ettan med finkorven Josse.
Vi var såpass tidigt att det inte hunnit komma igång än, men det gjorde bara att man kunde skvallra med the staff lite.
Kul, hah!
Sen mittiallt var det megabailut och fiilisen var på topp!
Dansade, skrattade och pratade med roliga typer.
Var så jäkla lycklig och glad.

När jag sen stupade i säng på natten så somnade jag nog med ett leende.
Äntligen hade allting vänt liksom.

PUSS!

Jeba, tsiiga dom svettfläckarna.
Int för att visa upp sig.
Bk-46 vs. KyIF, och ni vet nog hur det gick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar