måndag 14 september 2015

Clarity

Halloi på er alla!

Just nu är humöret på topp, och det beror endast på det att jag just kommit hem från en prima länk med Hanna.
Vi sprang från ena sidan stan till den andra, och sen tillbaka - alltså helt passligt med kilometrar denna måndagkväll.
Plus att jag hade ett bra pass på gymmet, så tränandet har gått som smort.
Har dessutom skickat in mitt arbete, så fatta lyckan?!
JAG FICK DET MOT FÖRMODAN FÄRDIGT!
Skit alltså, ibland överträffar jag mig själv, haha.
Synd bara att jag har två arbeten som skall vara färdiga inom den kommande veckan, så än kan jag inte ropa hej.
Men detta första arbete bevisade bara att det nog går, om man kämpar lite.
Så med det i tankarna liksom...

Och vet ni vad det bäst är?
Jo, det är fest nu i onsdag igen, hihihi.
Älska att vara studerande ju!
Så då åker nog halaren på igen, ut med världens bästa folk och dansa röven av sig hela natten.
AAAH fan så jag längtar!
:)

Men hörni, hoppas ni får en bra start på veckan,

PUSS!

Det är helt okej att fara till Alko på en måndag efter vin om man är en studerande!

Min nya favorit träningstopp.
Perfekt ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar