måndag 7 september 2015

Safe at home

Hej alla!

Är nog hemma och vid liv, men just och just.
Har haft sjuk brådis idag, med allt från städning till träning.
Det skulle packas upp från Spanien och packas om för Åbo.
Imorgon sätter nämligen skolan igång för mig igen, och jag är lika taggad som en babyrumpa.
Med andra ord: inte det minsta,
Men det är bara att släpa sig dit och hoppas på att denna termin inte blir alltför tung.
Tror nämligen inte jag klarar av det.
Kroppen känns som om det fått vila ut efter sommaren, men knoppen hänger inte alls med.
Typiskt.

Nå hörni, ett mycket långt och bildfyllt inlägg om Alicante kommer imorgon istället, när jag återhämtat mig lite.
Före det står dock skola och kaffedejt med finaste Emilia på schemat.
Sköt om er,

PUSS!

Shitty webcam-bild får ni, för det är länge sen sist, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar