fredag 28 augusti 2015

Adios!

Godkväll på er!

Ännu har det inte slagit till att vi faktiskt reser iväg imorgon.
Klockan halv 11 sticker iväg mot Helsingfors-Vanda flygfält, och sen flyger vi iväg från hemlandet.
Slutdestination är Alicante, Spanien.
Skall vara runt 30 grader hela veckan, så kommer ju smälta bort.
Tänker mig när jag skall träna hur jag kommer se ut, som alltid tar i för kung och fosterland och svettas som en gris!
Haha, vilken syn!
:D

Nåjo, denna fredag har varit helt okej.
Några små irritationsmoment har funnits (KRÖHÖM NI SOM FÖR FAN INTE KAN KÖRA BIL FÖR FEM PENNI!!!), men annars har det gått bra.
Träningen har löpt på super, och jag har fått in både ett bra booty-pass och spring på springmattan.
Under de sistnämnda så övade jag nog inför resan, då springmattan befinner sig i källaren hos mams och paps, och luften tar ganska fort slut där och värmen stiger som i en bastu.
Fyfan ändå så det var tungt, men sprang nu på till slut ändå.

Roligaste saken idag var definitivt träffisen med Maduskan!
Har inte sett den bruden på en god stund, så det var kul.
Fick också en glimt av Emilia, så har kunnat vinka adjö åt två av mina närmaste flicks.
Glad man blir <3

Nåjo, nu måste man väl packa det sista och sen sova.
Återvänder till bloggen den 6.9 igen, om jag inte är hurja och mobilbloggar - haha!
Ha det bäst,

PUSS!

Alicante beach.
Promenaden.
Utsikt över hamnen och staden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar