tisdag 25 augusti 2015

Nobody can drag me down

Godkväll peepz!

Efter en dag som varit riktigt bra, så tackar jag för mig.
Är så sjukt trött att jag somnar sittande.
Beror säkert på allt som händer runt mig just nu, plus att jag tacklar det genom att träna i massor.
Det första jag gjorde var ju för fan en tur på springmattan.
Hettan var olidlig och luften tung, men kämpade mig igenom 40 långa minuter springande.
Så som belöning blev det några sköna timmar på stranden med min syster.
Vi var s.g.s ensamma, och kunde njuta riktigt i fred.

Väl hemma blev det mat med familjen, följt av en promenad runt i Karis.
Hanna och jag pratade om allt och inget, precis som på gamla goda tiden.
Länge hann jag dock inte vila efteråt, för på schemat stod ett gympass.
Rumpa i fokus, plus lite cardio.
Riktigt bra pass, och det var med darriga ben jag tog sikte hemåt efteråt.

Nu är det sängen som gäller.
Ny dag imorgon,
Vi kämpar vidare.

PUSS!


Lungt och fint i Svedja.
En tjej som älskar sommaren <3
Nya pants på gymmet idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar