söndag 16 augusti 2015

Vecksolutsståhej

Wow, alltså hörni...
Vilket veckoslut?!
:D
Är så lycklig just nu att jag inte vet vart jag skall ta vägen.
Har gjort så mycket roligt att endorfinerna snurrar runt i kroppen helt crazy!

Lördagen började på bästa sätt med ett träningspass med Sandra.
Var trött och slut, men steg upp ändå och efter en Celsius så körde jag ett bra överkroppspass.
Glad och nöjd blev det en dusch och sen in till stan tillbaka.
Skulle och hälsa på lite till gamla arbetsplatsen, där det dessutom var full REA på gångs.
Där träffade jag en massa bekanta, så blev en stund och snacka.
Efteråt stod butiken, mat och en länk på schemat.
Och sen, mina vänner, var det dags att förbereda sig för kvällen.
Hade bestämt mig för att inte fara på Livs Levande Ledin (vilket visade sig vara ett helt smart beslut), och körde istället förfest med Emilia.
Min partyprinsessa hade hittat Staffan, så vi for hem till honom och föra lite.
Sjukt roligt, och när vi sedan började röra oss mot krogen mötte vi upp flera kuliga typer.
Det var förstås kö till Ettan, men ganska snabbt vi in (hehe) och partyt var ett faktum!
Kort och gott: en massa bekanta, kramar, skratt, dans och fiilis.
När det stängde blev det lite prat på parkeringen med allt från Kimitobor till polisen - helt perus.
Emilia var snäll och slängde hem mig så jag slapp och sova.
Min ängel, hih <3

Fiilis hemma hos Snäll-Staffan som lär oss komma till honom.

Kvällens look.

Denna söndag har heller inte varit så pjåkig.
Tog sovmorgon, och for sen efter micran som väntade så snällt på mig på stan.
Lite mat och film, följt av besök av Maduskan.
Tillsammans åkte vi till Vikstranden, där en volleybollsmatch var i full gång.
Såklart joinade vi och efter några spännande omgångar blev det också simning.
Perfekt!
Nu tänker jag ta det lite lugnt, och njuta av denna söndagkväll.
I hjärtat känner jag lycka, lycka att känna så många fina människor.
:)

Mycket roliga människor på vollyn!

Varmt blev det av flera timmars spelande, så ett dopp i det blå satt ganska fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar