onsdag 26 augusti 2015

Nike Air Force

Hej på er!

Känns som om denna vecka bara susar förbi, och snart är veckoslutet här.
Helt sjukt hur tiden liksom bara rinner iväg.
Men så är det väl när man hela tiden har nåt att göra.
Denna onsdag började med en cykeltur i regnet till Fiskars, där jag bytte fordon med papsen min.
Han fick ta cykeln och jag tog bilen, hehe.
Lättare för han att cykla hem ett par kilometer än jag cykla fram och tillbaka till Ekenäs.
Ni vet, gymlife is some serious shit.
Så jaa, blev axlar, biceps och cardio på gymmet sen när jag slapp dit.
Bra pass med konstigt mycket energi.
Sånt gillar vi.

Därefter har jag bl.a sökt ett Sportamore-paket från Posten, varit på länk, besökt mommo och mofi och lagat mat till familjen.
Fullt upp, inget nytt här.
Extra glad blev jag över Sportamore grejjorna.
Hade beställt två par skor: ett par inne-dojjs och sen ett par sneakers till hösten.
Och de vita Nike sneakers:en - MUMS!
Älskar dom sååå, vet liksom inte hur jag skall våga gå med dem.
Samma sak med Adidas gymskorna, men de vet jag att jag kommer sätta på imorgon genast.
Det bästa var ändå att jag fick båda två helt snuskigt billigt, perfekt för en fattig studerande hehe.
Så jaa, ibland har livet sina glädjestunder.

I väntan på lördag hörni, och flyget till Spanien,

PUSS!

Nike Air Force - materiell lycka!
Perfecto!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar