tisdag 4 augusti 2015

Ett dopp i det blå

Godkväll!

En bra dag är bakom, och snart är det nukkumatti som gäller.
Har haft ganska bra mycket att göra, men underligt nog så har energin räckt till allt.
Är faktiskt riktigt förvånad.
Dock var jag död gånger tusen när väckarklockan ringde, och tänkte att det blir nog sovmorgon för min del.
Men nej, steg nog upp och stack till gymmet för att träna rumpan och benen + cardio.

Efter ett superbra och svettigt pass, körde jag vidare till Josse, där vi kollade igenom lite skol-stuff.
Sjukt jobbigt att se på sånt när sommaren äntligen kommit igång, men känns skönt nu när man vet vad man skall göra.
Woohoo!
Därpå blev det en sväng hem, mat i magen och ett berg av kläder som skulle tvättas.
Plus att det grejjades lite med Stampes bur, så det fanns allt möjligt att fixa.

En 6-tiden fick det dock bli paus med allt, då gympass nr. 2 stod på schemat.
Sandra väntade på mig vid Active, och sen körde vi igång med vår träning.
För mig blev det axlar, biceps och cardio.
Blev en effektiv, dryga timme och kunde sen fara hem och fortsätta fixa.

För att avsluta denna dag så blev det ett dopp i det blå.
Var kallt så helvete, och en stund tänkte jag att nog inte vågar hoppa i alls.
Men jag gjorde det, så nu kan jag sova med gott samvete.
Hehe.
Imorgon blir det en utfärd till Hangö, kommer bli kul!

PUSS!

Glada miner i kölden...

Sjöviksstranden.

Men jag våga i - sug på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar