onsdag 12 augusti 2015

Sen blir vi ganska busy

Hej på er peepz!
Gårdagen och idag har varit så busy att jag först nu fått tid till att öppna datorn.
Har varit allt från träning till standhäng, och en massa happenings mellan Åbo och Ekenäs.
Blir faktiskt lite snurrig ibland så skriver färdigt en ursäkt till er alla där ute.
Glömmer jag nån dejt nångång, eller helt glömmer bort att höra av mig så är det helt enkelt p.g.a det att det händer så mycket runt mig hela tiden.
Plus att mitt minne är bra, men kort.
Heh.
:)

Nåjo, något roligare att berätta nu då.
Kan ju berätta att jag råkade träffa på en prima tjej när jag hoppade av tåget i Åbo.
Av någon lustig anledning så färdas jag och Amanda alltid dessa konstiga tider tillsammans, och idag fick hon ett gott skratt när hon hörde att jag var i stan för några bananer.
Haha, men tänk er att vad är chansen egentligen?
En onsdag, det är sommarlov och jag har inte varit till Åbo på hela sommaren, och så råkar vi vara på samma tåg.
Och det är inte första gången heller.
Men vi skall ta en dejt bara skolorna börjar, kommer bli awesome!

VR-selfie (ser man noga på armen så ser man en liten ådra, jippiie!)
Inte gula bananer med bruna fläckar, heller inte bruna bananer med gula fläckar, UTAN bruna bananer med VITA prickar.
Fyfan.
Grönt och skönt i Åbo.

En annan sak som gör mig glad är lata dagar på stranden, som jag har med Madde igår.
Blev att catcha lite bruna och simma med den fina bruden, kan inte klaga.
Vädret var ju perfekt och fick faktiskt riktigt fint med färg, så lyckan var på topp!

Mums med Madde på beachen.
Slappa tjejer, hehe.

Sen ännu tycker jag att jag börjar sakta se resultat av träningen.
Har börja märka att det är påväg åt rätt håll, både gällande muskler, kondition och fett.
Så japp, är stolt över det också.
Bara att kämpa på vidare.


Svettig men glad tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar