fredag 14 augusti 2015

Shine

Godkväll peepz!

Kom just hem från ett träningspass på gymmet med Sandra, och shieeet vad benen är trötta!
Körde alltså lite cardio + rumpa och ben (förstås), och det tog nog på idag.
Energin fanns så kunde köra tills mjölksyra, men det ångrar jag väl imorgon.
Hah!
Träningen har gått riktigt bra den här veckan, och det har blivit allt från 7 gympass till länkar på kvällen.
Så nöjd över det, kan man säga.

Gymlife <3

Denna fredag har annars också varit fylld med mycke roligt.
Började dagen med lite sol på balkongen, följt av en promenad i det fina vädret.
När det började närma sig mattider så åkte jag iväg till Karis för att möta upp min mamma och syster.
Ni förstår, en fattig studerande tackar aldrig nej när nån bjuder på mat, och i detta fall var det fina mamsen som föreslog ett restaurangbesök.
Sagt och gjort.
Var dessutom jag som bjöd på kaffe på onsdagen för familjen, så var väl liksom payback time nu, hehe.
Blev iallafall en kycklingsmörgås på KW, och det var gööött!
Efter det blev det en stressig resa hem till kämppän, då min meatball Cessi skulle komma på besök.
Kan säga att jag hann med minsta möjliga marginal, men jag hann iallafall.
Till dejten vår hade jag lite förberett något nytt och hälsosamt att mumsa på, nämligen en vattenmelonskaka.
Hade sett bilder på nätet och ville prova på det själv, och varför inte en varm sommarkväll liksom?
Bra blev det dessutom, så något simpelt som jag rekommenderar!
Nåjo, hade det jättemysigt med Cessi och det var väldigt uppskattat att hon kom här via så vi kunde catcha upp lite.
Alltför länge sen sist.
<3

Hela familjen samlad på torsdagens kaffebjudning.
Bjöd på en massa småplock.
Idag var det mamma som bjöd på mums.
Lite tofu-glass till efterrätt, tack bästa mamma <3
Till Cessi fixade jag ihop denna skapelese.
Perfekt för lite svalka en varm sommarkväll med fina polare!

Nej nu tänker denna trötta tjej mysa ner sig i soffan och bara ta det lugnt.
I väntan på lördagen liksom,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar