torsdag 6 augusti 2015

Som på gamla goda tiden

Just hemkommen från ett sent gympass med Sandra.
Lyckades klämma in två pass på Active idag också, så att alla muskelgrupper fått sig två gånger denna vecka.
Imorgon sticker jag nämligen iväg mot Helsingfors och Weekend Festival, så då blir det inget tränas minsann - bara dans i mängder!
Kommer att bli så jäkla bra, längtar!
Har lyckats FINALLY få en plats att sova på, så börjar bli taggad påriktigt.
Detta blir också sista inlägget före söndagen, så läs lååångsamt för sen tar det roliga slut.
Hehe.

Anyway.
Hade ett sjukt bra rumpa- och cardiopass idag på dagen, och toppade det med ett överkroppspass till kvällen.
Var säkert mitt sällskap som gjorde att energin nivån steg från 0 till 100, för plötsligt var vi tillbaka till de gamla goda tiderna, då vi tränade och hade roligt tillsammans.
Inga måsten eller tvång, bara blod, svett och skratt.
Blev så glad i själen att jag inte ens kan förklara det.
Plus bra musik och lite människor på gymmet - perfecto!

Så hörni, jag har några bra dagar på kommande och jag hoppas att ni läsare också får några prima days!

PUSS!

När Sandra körde benpressen visste jag att vi körde ett gympass á la gamla tider.

Selfie med käppeeen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar