fredag 18 september 2015

Veckan som inte gick som på Strömsö

Ojjojj hörni.
Godkväll.

Denna vecka har verkligen inte gått som planerat, precis från början till nu.
Onsdagens utgång gick ju käpprakt åt helvete, och när jag gick hemåt så var man riktigt sönder.
Fyfaan,
Tur så var förfesten med mina klasskompisar kul, annars skulle man ju nog inte orkat upp på torsdag.


Pia und Emilia <3

Alla slapp inte med på bild, men med detta gäng blev det en enormt rolig förfest!
Min party-partner in crime!
Dricka, drickaspel och prima sällskap!
<3

Torsdagen började visserligen med en joggingtur i regnet, men resten av dagen var lång och plågsam.
Emilia, Josse och restiga company gjorde dock att humöret hölls uppe, så hade faktiskt roligt, dagen till trots.
Borde även ha skrivit på skolarbeten, men åååååh jag har så svårt att börja med dem, höh.

Glada efter att ha överlevt en lektion av forskningsmetodik.

Denna fredag startade också med träning, i form av ett ass - och benpass.
Gick riktigt bra och var helt färdig efteråt, svetten rann som en flod, haha!
Är så jävla äcklig när jag tränar, men det visar väl mest att jag ha gjort nåt vettigt.
Annars så inte gjort nåt vettigt, typ försökt skrivat igen, men det går framåt som att springa i sirap.
Så inte så bra med andra ord.
Fick nerver på allt, och beslöt mig för att fara ut och köra backträning i kvällsmörkret.
Såg inte ett skit men sprang så tusan ändå.
Tänkte ta det någorlunda lugnt, men blev sju  varv upp och ner med en puls som åkte mellan 130 - 190.
Handlar alltså inte om någon lite backe, utan det tar över 1 minut för mig att springa upp för skiten.
Efteråt blev det lite springningen ännu, och voilá - 450 förbrända kalorier under kvällen.
Helt prima för 45 minuter träning.

Svettlök efter backträning.

Nåjo anyways.
Imorgon är det lördag, och man får se vad dagen för med sig.
Förhoppningsvis blir det något bra.

Så ha det bäst,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar