onsdag 23 september 2015

Så lycklig

Vilken härlig dag alltså!
Visste att det skulle bli en perfekt onsdag, då telefonen ringde på morgonen och Josse berättade i andra ändan att våra lektioner var inhiberade!
Sovmorgon + ledig dag = happiness!
Så jag slöa lite, innan jag cykla iväg till skolan för att fixa dekalen till studiekortet och sedan träna.
På vägen mötte jag också Emilia, och tror ni inte att jag fick ha hennes ljuvliga sällskap på gymmet?
Alltså, allt flöt på så jävla bra!
:)

 Efter ett lyckat träningspass, drog vi med systern min till stan för att kolla läget.
Blev lite shopping och sen mat på Greenz.
Länge sen sist, så smakade göött!
Vi hade riktig kulig sister time, medan vi sprang runt i alla butikerna.
Solen sken också på hemvägen, så fanns absolut ingenting att klaga på.


Väl hemma i lägenheten så fick jag en massa smått fixat, som typ disk och byke, och blev bara allmänt glad i själen.
Hatar när det är skitit och äckligt, njuter såååå av ett rent och fint hem!
Lämnade sen den rena lägenheten åt sitt öde och tog sikte mot Karis.
Med sällskap gick tågresan snabbt och plötsligt var man ju framme.
Men hann inte mysa något extra, för lite hemligt program stod på schemat.
Snart händer det nämligen något myspysigt - kan fan inte vänta!
Lite förberedelser krävs, men sen får jag njuta av frukterna av dagens hemliga besök, hihi.

Nåja enough of that.
Imorgon gäller tidig väckning, följt av ett träningspass och sen skall jag möta upp Jossekorven.
Senare blir det en kaffedejt med min meatball Cessi, Ekenäs marknad och kvällträning.
Wohoo, så bra dag på kommande - igen!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar