onsdag 29 juli 2015

Storstädning och shoulders

Hej på er peepz!

Onsdagen börjar närma sig sitt slut och bara torsdagen är över så är det småningom veckoslut som gäller.
Har lite roligt program med Emilia på schemat, så ser jätte massor fram emot de!
Den kvinnan ser jag också imorgon, så kommer bli kul att catcha upp lite gällande senaste tiden.
Wiihii glad tjej!

Idag har dock lite annat stått på tur.
Började dagen så som jag brukar, alltså med gym.
Kom faktiskt en kille fram till mig idag och fråga om jag bor på gymmet, då jag hela tiden verkar vara där.
Haha, skrattade lite och sa att jag faktiskt inte är där på söndagar.
Så det så.
Sen blev lite mat i magen innan det blev storstädning i lägenheten.
Var trött på hur det såg ut, så hela alltihopa fick sig en ordentlig omgång!
Efteråt kände jag mig både svettig och slut, men nu känns det nog så bra att det blev gjort.
En promenix nu till kvällen ännu, och det var allt vettigt för denna dag.
Blir nu lite TV-mys innan jag slänger mig i sängen.
En dag imorgon också,

PUSS!

Nöjd tjej efter dagens axel/biceps/cardio-pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar