tisdag 21 juli 2015

Lunch hos mamma

Godkväll på er!

Är så jäkla slut efter dagen, att jag snart kollapsar i säng.
Har ett helt sjukt bra träningspass på gymmet, simning och kvällsintervaller bakom mig.
Det är träningsmässigt alltså.
Sen var jag ju faktiskt hem till mamma och pappa och äta lite lunch.
Med var också min syster förstås och Sandra.
Vi hade det jättekul medan vi satt ute på terassen i solen.
Mys!
God mat blev det också, då kyckling/halloumisallad och fruktsallad stod på menyn.
Alltid lika trevligt när man blir bjuden på mat, direkt plus i mina böcker, hehe.
:D

Nåjo, imorgon blir det träning igen och sen åker vi med Tobias till Karis.
Kan också avslöja att det blir BÅTEN i helgen - awesome!
Så en bra vecka har jag framför.

PUSS!


Omnomnom, sallad och morots-scones till.

Frukter, yummy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar