onsdag 22 juli 2015

Lady in red

Halloi alla fina!

Dagen börjar närma sig sitt slut, och snart är det dags att hoppa i säng.
Har inte ens gjort nåt superextra idag men känner mig ändå trött.
Tror jag har fått släng av något, då jag är konstant kraftlös och slut.
På morgonen är det nästan omöjligt för mig att vakna och stiga upp när väckarklockan ringer, utan det känns mer som om det är jobb som kallar kl. 06.00.
Weird.

Anyway...
Dagens roligaste har helt klart varit träningen och träffisen med Maduskan.
Kommer inte att se henne på ett par veckor nu, och ni kan tänka er hur jag kommer att sakna den tjejen!
Men jag har paxat henne när hon återvänder, så i väntan på det <3
Sen blev det också bra tränat på gymme idag, även om det var axlar och biceps jag körde.
Cardion blev gjord till fullo, och svetten bara rann när jag var färdig.
Härligt!
I kväll nu också så ändrade jag lite på rutinerna och hoppade på cykeln istället för att fara på länk.
Blev många kilometer i bara farten, och det var roligt att göra något annat emellanåt.
Det är faktiskt ett tips för den som stampar på stället gällande träning, och kanske håller på att förlora motivationen: variera!
Så mycket roligare när man gör lite annat emellanåt.
För sist och slutligen så skall träning faktiskt vara något kul - eller hur?
:)

Men hörni, ha en prima dag imorgon,

PUSS!

Matchade mina röda tånaglar med långklänning i samma kulör.

Cykel-selfie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar