lördag 18 juli 2015

Spontan fredag

Hej på er peepz!

Gårdagen var sjukt rolig, och hela kvällen var spontan med bästa shacke.
Det hela började väl egentligen på eftermiddagen, då jag hade gymmat och ätit klart.
Var så nöjd efter träningspasset, och energin bara flödade.
Bestämde mig därför för att dra mig ännu ut på länk, och promenera in till stan för att möta upp Tobias på hans gym.
Musik i örona och så for jag iväg.
Fick dessutom fiilis att springa, så sista sträckan så sprang jag allt vad det lossnade!
Som belöning fick jag sola medan boysen tränade färdigt inne på gymmet - WINWIN!

Efteråt fick jag veta att vi var bjudna på mat i Tenala.
Blev restaurangbesök till Bakfickan, där det serverades mycket gött.
Lite kaffe och jordgubbar på det, och ni kan förstå att man mådde som en prins.
Inte nog med det heller.
Maduskan hörde av sig, och till min lycka föreslog hon volley under kvällen.
Sagt och gjort.
Vi samlade lite folk, stack till volleyplan och började bolla.
Allt gick ju inte som på Strömsö (sådär som vanligt), och bl.a bollen fick sig så att den såg gravid ut.
Hehe.
Vi hade helt superkul, och mellan skratten så fick vi faktiskt till några riktigt spännande matcher.

Som avslut blev det lite cruis i Mazdan, innan vi åkte till Karis för lite bad i badtunnan.
Maddes fina föräldrar bjöd på mat och dricka, och man kunde inte annat än känna sig lycklig.
Där satt vi sen, i en badtunna med god dricka, fint sällskap och musik, klockan 2 på natten.
Hela kvällen var spontan och rolig, precis så som jag älskar det!
En perfekt fredag med andra ord <3
Fina typer <3

Bollen som fick stryk, haha!

Cruis med världens bästa <3

Badibunkkaaaaa!

Det är Maddes fina mamsen som tagit bilderna.

Idag är det lördag och kvällen program är ännu öppet.
Utgång, spontan hemmafest - vem vet?
:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar