torsdag 16 juli 2015

Lördagshumor

Veckans händelser fortsätter, och nu är det dags för lördagens happenings.
Började dagen med det sedvanliga passet på gymmet, följt av handel och mat.
Längre än det hann jag inte, innan Maduskan ringde och frågade om jag ville komma till Karis på en gång.
Så det var bara att hoppa i duschen, packa grejjorna och sticka iväg.

Hos Maduskan väntade en varm grill och pratglatt sällskap.
Förutom Madde var också Emppi där, så lite girl time var helt givet.
Vi fixade ihop god mat, och tillika värmdes badtunnan upp.
Så när vi var mätta och belåtna så hoppade vi i badibunkan med en par kalla och bara njöööööt!
Det småregnade och var mulet, men i tunnan var det varmt och skönt så humöret var verkligen på topp!

Efter en stund så var det dock dags att lämna badandet bakom oss och fixa oss färdiga för lördagkvällen.
Emppi for vidare på annat medan jag och Madde styrde stegen mot Ekenäs.
Klockan hade blivit mycket mer än tänkt, och mitt i allt var vi nånstans som inte ens var med i planerna!
Random kväll, men såååååå SAAAKELIS roligt!
Skrattade ända in i natten, tills telefonen ringde och det roliga tog slut.
Nej vetni vad, älskar Maduskan min så helvetes mycke!
:)
Här satt vi och hade det mysysigt, med badtunnan i bakgrunden!

Gooood mat!

Fina flickorna mina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar