tisdag 28 juli 2015

En dag i träningens tecken

Godkväll fiinisar!

Är riktigt slut efter denna dag, så skall så småningom hoppa i säng.
Har varit en lång dag, och det beror mest på att träning har förekommit vid tre olika tillfällen.
Första tillfället var förstås idag morse när ett pass på gymmet stod på schemat.
Benen och rumpan skulle få sig en omgång, och tror ni inte att de fick de?
Började med den sedvanliga cardion (som gick underligt lätt) och fortsatte sen med olika övningar.
Mot slutet hände dock något konstigt, mitt hjärtat skulle plötsligt börja hoppa ur bröstkorgen och jag måsta direkt slute träna.
Hjärtklappningar fortsatte en stund, men tack och lov slutade det när jag satt ner mig en stund.
Men fyfan så det var skrämmande...

Nåjo, solen lös ju så blev några timmar på stranden efter gympasset.
Heller låg vi inte med Tobias som sälar hela den tiden, utan körde simning och "strandtennis" mellan varven.
Skönt att få röra sig också, och inte bara lata sig.

Nu till kvällen blev det också ett effektivt pass på spånbanan.
5km spring, följt av lite andra övningar för att köra slut det sista på kroppen.
550 förbrända kalorier - BOOM!
Perfekt avslut på denna tisdag.

Så jaa, nu är jag trött och tänker fara och sova,

PUSS!

Hade en kompis med mig på stranden idag.

Skön känsla efter sista träningspasset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar