söndag 19 juli 2015

Lördags drama

Goddag hörni!

Har återhämtat mig nästan från nattens äventyr, så kastar in ett blogginlägg åt er.
Tog faktiskt en god stund igår innan vi kom på vad vi skulle göra, men det fixade sig till slut.
Min fina Maduska kom över till Ekenäs, och så chillade vi en stund i lägenheten medan vi gjorde allt möjligt.
Bl.a försökte vi lära mig att lägga linser i ögonen, men det visade sig vara omöjligt så vi gav upp.
Så det var bara att hitta nå snygga kläder, fixa håret och sminka sig för att sen bege sig ut.

Jag och Madde hoppade in i micran och körde till Ettans parkering där vi korkade champagnen.
Skulle vara kusk igårkväll, och hade därför räknat ut precis hur mycket jag skulle få dricka.
2 dl av champagnen var min del, så med decilitermått mätte vi upp det i en muminmugg, och så var det bara att svepa.
Sutki-style deluxe, haha!
Maduskan fick offra sig och dricka resten.
Så jaa, där satt vi i bilen och pimpla champpi - classy as fuck and we don't give a shiiieet!

Vi köade in till krogen, där mycket roligt folk väntade.
Dock blev det onödigt mycket drama där i början av natten, men sen bara det var ur världen så hade vi det sjukt kul!
Dansade, skrattade, drack lite shottar, pratade med nytt folk och var hög på livet!
Fyra på morgonen blev det Prisses och sen bar det hem.
Var inte i säng förrän 5 och då steg solen upp redan.
Men helt sjukt roligt var det!
:)

Muminmugg och sugrör - enda riktiga sättet att göra det på!
Och förstås, med min Maduska <3

Trött kille efter allt festande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar