måndag 20 juli 2015

Bra start på veckan

Hej på er fiinisar!

Ligger i soffan och försöker få upp värmen i kroppen lite.
Kom just hem från ett kvällsdopp i det blå, och inte var det ju varmt nej.
Men tyvärr så är det nog nästan det varmaste jag känt i sommar, så ni vet hur dåligt det är.
Anyway, blev några sträckor fram och tillbaka i vattnet för att få igång kroppen lite.
Riktigt skönt sist och slutligen, och säkerligen bra för musklerna.
:)

I det stora hela har denna måndag  varit riktigt bra!
Började med en lååång sovmorgon, och tog igen några sömntimmar från de senaste veckorna.
Tror det var riktigt behövligt, för har känt mig så sönder på senare tid.
Sen har jag också varit på ett "smink-party" idag med min meatball Cessi.
Första gången ever jag provat på sånt, men det var riktigt roligt och intressant!
Kan säga mitt ansikte och mina händer är lena som babyrumpor nu.
Hahha.
Körde också en länk på typ 6km efter att det slutat ösa ner.
Trodde det skulle kännas tungt, men tro det eller ej men det gick överdrivet bra faktiskt!
Lätta steg och fiilisen på topp.
Gick så bra att väl hemma körde jag ännu styrka och explosiv träning för hela kroppen.
Sen simningen till ännu så...
Nöjd tjej här.

Nu blir det dock lite mys, innan sängen kallar.
Ha det bra,

PUSS!

Så fin sommarkväll.

Målade tånaglarna under smink-partyt och är sååå nöjd!

Även om det var kallt till en början hoppade jag ganska snabbt i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar