torsdag 23 juli 2015

En sockerfri kokosboll

Godkväll peepz!

Vet ni vad det är för dag imorgon?
JO FREDAG!
Awesome ju, eller vad säger ni?
Veckoslutet hägrar och för min del betyder det ett par dagar på Båten med mina flickor.
Kommer bli god mat, volleyboll, kanske simning, träning, mys och utgång.
Prima skinka!
:)

Denna torsdag har också varit riktigt bra, fast vädret varit bajs som vanligt.
Cyklade till gymmet på morgonen, körde cardio och rygg och cyklade sedan hem.
Även om jag sovit dåligt så gick tränandet mycket bra och jag var såå slut när jag trampade hemåt.
Väl hemma så väntade god mat och sen en lång dusch.
Och sen var det shoppingdags!
Hade bestämt mig för att hitta ett par nya jeans som min rumpa ryms i, och tammifan om jag inte hittade ett perfekt par på första försöket.
Blev dessutom lite annat smått och gott till, så var så nöjd.
Efteråt slog jag och Tobias ner oss på Carl de Mumma och njöt av en kopp kaffe och en sockerfri kokosboll.
Godaste som finns!
Började regna men det störde inte oss.
Råkade också träffa på meatball Cessi och Toffe utanför butiken, så fick en trevlig pratstund där också.
Le perfecto!
Muuums!

Taggad för träning.

Nu till kvällen har träning stått på schemat och simning.
Simmade flera sträckor även om vattnet var svinkallt.
Litar på att benen skall vara i skick för morgondagens ben/rumpaträning, så lite kallt vatten för musklerna skall väl inte skada.
Så hörni, ha det bäst,

PUSS!
För den som funderar: Stampe lever och mår som en prins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar