torsdag 16 juli 2015

Onsdag - Torsdag

Goddag bloggish!

Som ni kanske ser här under så satt jag igår och uppdaterade bloggen tillbaka till nutid.
Hände så mycket förra veckan och början av denna, att jag helt enkelt inte ens öppnade datorn.
Så nu är allt normalt igen, och jag skall ännu hastigt berätta om gårdagen och idag.

Onsdag.

Kände på morgonen att "noupp" - är sönder från allt som varit på senaste tiden, så tog en sovmorgon och sket i gymmet.
Istället blev det mys med T, gött morgonmål och en låång dusch.
Solen lös också, så måsta ju slänga mig ute på balkongen för att catcha lite bruna.
Länge hann jag dock inte steka fläsket, innan klockan var så mycket att det var bara att hoppa in i micran och köra mot Karis.
Där väntade en dejt med snyggingen Emilia.
Vi gick på loppis, i butiker och avslutade det hela med en picnic på Ängen.
Mycket skratt och uppdatering om det senaste.
Prima tjej det där <3

Min partypingla!

Till min glädje blev det också en dejt med finaste Maduskan till kvällen.
Hon kom cruisande med Mazdan, så då var det ju ett måste att fara ett varv kring stan.
Hehe.
Och som ni kan räkna ut så fick vi ju inte vara ifred.
En Pedo-van körde efter oss, tutade och härjade på medan vi bara skrattade.
Solen gick sakta ner i horisonten en sommarkväll, och jag satt där med den bästa bruden.
Livet kändes ganska bra.
Länge orkade vi dock inte köra i stan, utan förflyttade sedan oss till vårt där skvallret fortsatte.
Fina tider.

Tuff brud <3

Fin kväll i Ekenäs.

Torsdag.
Torsdag, a.k.a idag, och jag har kickat igång dagen med ett sjuhelvetes bra pass på gymmet.
Blev axlar, biceps och extra mycket cardio, och som sällskap hade jag dessutom Sandra.
Fan, kan man önska sig nåt mer?
Har dessutom fått en hel hög med byke tvättat, allmänt städat lägenheten och handlat mat för veckan, så känner att det går bra nu.
I kväll finns det inga extra planer, utan jag tar det som det kommer - lovely!
Så ha det bäst peepz,

PUSS!

Allvarlig och trött tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar