onsdag 8 juli 2015

Perus

Godkväll folket!

Det gråa och regniga vädret fortsätter, och det känns som om sommaren gav upp hoppet och åkte hem.
Tur så fick vi njuta av fint väder under Ruisrock, men skulle inte tacka nej till lite sol nu också.
Blir så deprimerande med detta skitväder.
Suck.

Nå, anyway så har dagen varit riktigt okej.
Tränade duktigt på gymmet idag morse, och fick även chansen att prata med min Sandra.
Hon var nämligen där och körde ett ordentligt benpass, men tack vare att jag var lite sen så hann vi inte skvallra alltför mycket.
Men det var kul ändå, uppskattar alltid bekanta face på gymmet.
Senare blev det också en snabb träffis med Maduskan.
Egentligen var det tack vare Tobias som vi träffades. men det var jag och bruden min som höll låda i vilket fall som helst.
Så skönt att ses igen, prima tjej!
Lägg en länk på det, lite vanliga sysslor och ni har min onsdag - helt perus.

Så hörni, snyggingar, i väntan på soligare väder,

PUSS!

Axlar och biceps + cardio på gymmet idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar