onsdag 15 juli 2015

Friday - best day

Halloj, tomt har det varit här.
Men ni förstår, sommaren kom emellan och jag har inte ens öppnat datorn den senaste tiden.
Så tyvärr, dött på bloggen.
:D

Lite kort då vad som hänt den senaste tiden:

Onsdag.

Blev som vanligt träning, följt av lite food in da belly och sen körde jag och Tobias till Tenala för att arbeta.
Utomhusarbete skulle skötas, och jag och karln tog i för kung (president?) och fosterland.
Senare på kvällen sprang jag till skyttebanan där T väntade, och så körde vi några varv med pilbågen.
Tyvärr lyckades jag med nåt snyggt, och skaffade åt mig jäävliga blåmärken av bågen.
Men det var det värt, jag vann nämligen Tobias.
Hårt arbetande kvinna, hehe.
I klänning och allt...

Kul att skjuta ända tills det small i armen.
Snygga blåmärken efteråt, som hållit i sig i en vecka nu!

Fredag.

Här igen träning och det vanliga sysslorna.
Men till kvällen blev det annat program.
Annat ROLIGT program.
Jag och Tobias tog nämligen lite grill-stuff och åkte ner och hälsade på Cessi och Toffe.
Där blev det grillning, simning, spel och många skratt!
Tiden gick helt sjukligt snabbt, och plötsligt var det mitt i natten och det var dags att åka hem.

Fina värdparet under kvällen!

Blev bl.a simning under kvällen, och jag var inte ens sist i!

 Vi skulle göra hjärtan med varann, och underligt nog så gjorde boysen det bättra än jag och meatball<3

Strong woman rule the world!


Hela gänget plus en korv som föll i vattnet.
God mat åt vi också - mööms!

Efterrätt, bananbitar med jordnötssmör/kokosolja och lite mörk choko.

En prima kväll med prima sällskap <3

Lördagens happening och bårfärden skriver jag om till näst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar