fredag 24 juli 2015

Boyfriend tag

Innan jag sticker iväg till Båten, så tvingar jag Tobias att vara med på denna "Boyfriend Tag".
Nappade idén från Idas blogg, och skrattade så till hennes att jag var tvungen att prova själv.
Här har ni alltså lite att läsa, medan jag är ute och guppar på havet.
Enjoy:

1. Var kysstes ni för första gången och hur var det?
Tobias: Affes, och det kändes lite konstigt men tillika var det lite roligt.
Sofia: Ojj jeezus, det var int så snyggt nej...

2. Hon sitter framför tv:n. Vad tittar hon på?
Tobias: En massa skit, haha! Typ kvinnoprogram, som Svenska Hollywoodfruarna! ELLER DINA MÖRDARPROGRAM!
Sofia: Mina "mördarprogram" e faktiskt intressanta...

3. Nämn en maträtt hon inte gillar
Tobias: Bacon!
Sofia: E de en marträtt?
Tobias: Nå korvsoppa är du int så jävla kåter på vah?

4. Ni ska gå ut och äta och dricka. Vad beställer hon?
Tobias: En sallad...
Sofia: About right.

5. Vilken skostorlek har hon?
Tobias: 37
Sofia: Jepp, duktigt.
6. Om hon hade samlat på nånting, vad hade det varit?
Tobias: Skor, du tycker om skor. Du har ju fan en samling redan!
Sofia: Nog blir det väl skor joo.

7. Vad skulle hon kunna äta varje dag?
Tobias: Lösgodis!
Sofia: ....
Tobias: Eller sallad äter du ju ofta, de tycker du ju om. Sallad säger jag.
Sofia: *HAHA* sallad i alla former är nog nåt jag skulle kunna leva på förevigt, gött.

8. Hurudan musik lyssnar hon helst på?
Tobias: Ny musik, väldigt ny musik. Mainstream, men du e den första som lyssnar på de och sen blir de mainstream.
Sofia: Lyssnar väl egentligen på allt, men blir mycke mainstream när de passar till träningen.

9. Vilken är hennes sämsta egenskap?
Tobias: Hennes temperament.
Sofia: Tack så fan, int är det nå fel med det!
Tobias: Men du blir så aaaarg...

10. Vem är hennes bästa vän/vänner?
Tobias: Madde, Ida, kan inte räkna Hanna för hon är din syster, Emilia
Sofia: Rätt så rätt, sen hör ju Cessi och Sandra till mina närmaste.

11. Nämn något du brukar göra som hon inte tycker om
Tobias: Lämna micro-kupan utanför micron, hahahhaa!
Sofia: Joo, och allmänt lämnar allt efter dig längs golvena!

12. Tränar hon? Vilken sport i så fall?
Tobias: Hon tränar jättemycket, bootybuilding/fitness höhö.
Sofia: Du e nog söter du, skrattar bara! Men visst.

13. Vad kan hon hålla på med i flera timmar?
Tobias: Läsa bloggar, Youtube och plinkka på telefon. Och träna.
Sofia: Int plinkkar jag nu flera timmar med de!
Tobias: Visst!

14. Har hon någon unik talang?
Tobias: Vara jävligt söt, hehe nejnej. *funderar* JO, muskelkontroll!
Sofia: Kan inte alla spänna musklerna?
Tobias: NÄ, skriv SINNESSJUK muskelkontroll! Och laga mat, skriv det också.
Sofia: Aaws.

15. Vad är/var hennes favoritämne i skolan?
Tobias: Engelska, modersmål? Du ha aldrig sagt det. Hälsokunskap?
Sofia: Hälsokunskap är rätt, och sen typ jumppa till.

16. Vad var ditt första intryck av henne?
Tobias: Crazy... Men söt.
Sofia: Med rött hår?
Tobias: Nä, det var orange!

17. Vad är det bästa med henne?
Tobias: När hon fiser... DU FÅR IT SÄTTA DIT DE! Jag skämta! Men du e rolig och kärleksfull.
Sofia: Tack, hih.

18. Vilken är hennes favoritfärg?
Tobias: Ingen aning...
Sofia: TOBIAS! Skärp dig.
Tobias: Rosa! Det tog en stund.

19. Hur går hon klädd hemma?
Tobias: Lättklädd, hehehhe.
Sofia: Nåjaa, man e ju hemma så.

20. Beskriv henne med tre ord. 
Tobias: SSS - Stark, Speciell, Sexig.
Sofia: Ojj jeezus.

21. Berätta något om henne de flesta inte vet
Tobias: Att du spelar COD.
Sofia: Den va ganska bra, du glömd bara att säga att jag är bra på det också, heh.

22. Vem sa ”jag älskar dig” först?
Tobias: Jag
Sofia: Du.

23. Vad brukar ni oftast gräla om?
Tobias: Obetydligt skit, sånt där onödigt.
Sofia: Nog är det väl så jo.

24. Vem är hennes kändiscrush?
Tobias: Vittu så svårt... Jason fucking Statham.
Sofia: Mmm... riktig karl med brittisk accent.

25. Berätta om något pinsamt hon gjort
Tobias: Luggi utanför Ettan på bryggan när poliserna trodd du var svinfull...
Sofia: Meh Tobias, då var jag ju bara sjukt trött och ville sova, de va ju inte ens nolot.

26. Hurudana filmer gillar hon?
Tobias: Skräckfilmer, kriminalfilmer och thriller- och actionfilmer.
Sofia: Låter rätt, plus komedi och animerat.

27. Vad är hon bra på?
Tobias: Träna, laga mat, *censurerat*, KÖRA BIL! Du är bra på allt!
Sofia: Hahaha, just så.

28. Nämn några saker som gör henne glad.
Tobias: Söndagar, när jag skämmer bort dig.
Sofia: Nå de e klart de ju.

29. Vad är hon besatt av?
Tobias: Stampe. Och nog är du ju lite besatt av träning.
Sofia: Mmm... du har rätt, haha!

30. Hurudan är hon som flickvän?
Tobias: Den bästa flickvän man kan ha.
Sofia: <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar