måndag 4 januari 2016

Norrsken

Godkväll babes!

Kall om näsan är jag, och just hemkommen från en promenix.
Vi var och gå en fyra kilometers runda, och som extra motstånd fick vi ta med Amadeus.
Amadeus är en amerikansk bulldog, och är alltså ingen liten hund.
Så både armar och ben fick arbeta lite extra.
Men både djur och människa tyckte det var hur kul som helst, så vad där liksom?
Dessutom såg vi norrsken när vi gick där och trallade, första gången för mig så det var ju lite coolt.
Intressant fenomen att få uppleva minsann, vill ju tro att det vill visa att 2016 kommer bli awesome med mycke nytt att upptäcka och prova på.
:)


Prima hund detdär!


Nåjo, anyway.
Cardio på gymmet idag, och körde bl.a 65 minuter på springmattan.
Tänkte först att "nej satan, orkar inget idag", men lyckades ändå pressa kroppen snabbare än jag gjort tidigare - scooore!
Vi har också haft kisakatsomo här hemma, då de finländska minilejonen spelade en spännande match mot Sverige.
Trodde påriktigt att en hjärtattack var på kommande, så bra match var det!
Minilejonen vann 2-1, vilket betyder att det är final som gäller imorgon.
Vi kommer sitta bänkade även då.
Före det skall jag dock hinna träna, träffa Josse och träffa mina hippiefriends Ida och Hanna.
Bra dag på kommande hör jag.

Men hörni. sköt om er,

PUSS!


Kisakatsomo FIN-SWE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar