söndag 3 januari 2016

Karkkilakko, som på räls

Godkväll peepz!

Söndagkväll, och jag har just klarat av första godisfria söndagen på tre år.
Så utan att tveka så kan jag säga att jag är ganska stolt.
Har inte ens varit jobbigt, och jag har fyllt upp magen med grönsaker istället.
Heh.

Imorgon börjar sista veckan av jullovet, och sen är det back to school som gäller.
Tänker träna och njuta av ledigheten för fullt tills dess.
Har inte gjort något extra de senaste dagarna heller, och har helt enkelt bara träffat en massa fina typer och chillat.
Klagar inte alls.
Snart skall examensarbete skrivas, och då kommer det vara värre action!
Plus festande i Åbo, träning, kaffedejter, familjemys, och mycket mer.
Huhhu, så stressande - haha!

Nej hörni, nu måste jag så småningom hoppa i säng.
Ha det gött!

PUSS!
Jullov har betytt morgonträning med denna fina filur - kommer sakna det!

Ovant att fylla kroppen med detta en söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar