söndag 24 januari 2016

La la la Vida

Hej på er!

Klockan börjar närma sig sovtider, och jag märker att man börjar bli trött och mör.
Bestämde mig redan tidigare att detta veckoslut skulle bli lugnt (a.k.a ingen krog då det gällde på onsdag), men det betyder inte att man bara måste sitta hemma.
Ikväll fick jag nämligen släppa löst mitt inre barn, medan jag åkte pulkka bakom Igor.
Helt sinnessjukt roligt!
Skönt att emellanåt göra något annat, och vad bättre än detta då det ännu finns snö.

Sååå roligt att släppa loss lite.

Tidigare på dagen blev det mat på La Vida med familjen, som en sen födismiddag.
Tog torsken med risotto, och det bar mucho gut.
Så tummen upp!
Tummen upp också för träningspasset jag hade med Sandra på morgonen.
Det var jätteroligt, och vi körde precis som på gamla goda tiden.
:)

Så en bra dag bakom.
Hoppas det håller i sig,

PUSS!
Torsken och risotton - namii!

Fina paps och mams <3

Systern min <3

Bodybuildern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar