onsdag 6 januari 2016

Aktiva onsdag

Hej på er alla fina!

Börjar närma sig sovdags för mig så småningom, då väckarklockan ringer omänskligt tidigt imorgon.
5:20 är det väckning för att hinna till tåget som går en timme senare från Karis.
Fifäään.
Ska påminna er om att jag steg upp 11 idag, och det var med långa tänder.
Så jo, lycka till tänker jag.

Nå, denna onsdag var varit mycket aktiv och jag har fått en hel massa gjort.
Blev förstås sovmorgon, följt av ett bra pass på gymmet.
Hem och laga mat, äta och sen letade vi faktiskt fram skinnskorna och stack till skrinnskoplanen.
Trots -20 grader så hade vi det hur bra som helst, och spelade hockey i en hel timme!
Var dock iskall när jag sedan kom hem, och försökte få upp värmen genom att plocka bort all julpynt.
Så nu är det riktigt officiellt över, och siktet är på sommaren.
Hehe.
Förutom då gympasset på dagen och ishockeyn på eftermiddagen, så blev det ännu ett pass på gymmet till, på kvällen med Sandra.
Skvallertime deluxe, och kom faktiskt hem bara för en stund sen.
Dagen har gått väldigt snabbt med andra ord, och jag hoppas att morgondagen är lika snäll med mig.
Dock är jag förberedd på allt annat, men man får väl se.
Håll tummarna!

PUSS!
Ny medlem i minilejonen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar