fredag 15 januari 2016

Ishockey på blodigt allvar

Hej alla!

Just hemkommen från ett pass av ishockey.
Fyfaan så roligt det var, och vilket motion alltså!
Vi spelade match i två timmar, och det var inte tal om att stå i nåt hörn och chilla!
Nej fan, det var bara att fara så fort som skinnskorna löpte mellan målen, och antingen försöka få pucken eller skjuta mål.
Hade packat på mig en hel hög med kläder, och var riktigt svettig efteråt.
För jag ville ju faktiskt visa att jag kan, så sköt 3 mål på motståndaren och gjorde mitt yttersta för att hjälpa laget.
Så jaa, orkar man stiga upp imorgon är det nog ett under, hehe.
Men förhoppningsvis blir det hockey snart igen med alla som var med idag.
Vi var jättemånga, och det var riktigt roligt att se att folk visade så stort intresse!
Härligt!
:)

Annars har det också varit en bra dag, med både bra träning och fina dejter med bästa polarna.
Skypedejten med Maduskan var perfekt, och med Josse fick vi pratat om allt som hänt den senaste tiden.
Tacksam för att jag har så underbara vänner <3

Nej nu hörni, dags att börja varva ner.
Imorgon väckning tidigt, för att fara till gymmet och svettas lite.
Öppet hus, så kommer vara folk så satan - men vad gör det?
Jag kör ändå mitt race så...
Sandra kommer också, vilket gör att jag har något att skvallra med.
Me likey.

Så hörni, ha det great!

PUSS!

Dagens dejt med Josse och lunch.

Halvlek mellan varven i hockeyn.

Men sen var det allvar igen, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar