fredag 29 januari 2016

En bra fredag

Godkväll!

Är just hemkommen från ett träningspass med Sandra, och fan så vi hade roligt igen!
Blev ett cardio/blandpass för min del, då jag körde ben och rumpa tidigare idag.
Sandra däremot körde ben nu till kvällen, och det var bara att pressa på så fan!
Kul var det!
:D

Gustav och Gösta.

Något annat som var prima idag var dejten med min meatball Cessi.
Åkte ner till henne, där det bjöds på te, födelsedagspresent och annat gott.
Den tjejen hade lagat ihop en vitchokladkladdkaka, då det var det enda jag önskat till julklapp av henne, haha!
Tyvärr hamnar den i frysen ännu en vecka, men faaan så glad jag blev när hon tänkt på mig och bakat.
Mysigt hade vi iallafall, och jag är så tacksam för att jag har min meatball i mitt liv.
Min meatball <3

Gårdagen bestod av två träningspass, mathandel och andra vuxengrejjer.
Lagade också ihop hälsosamma kokosbollar, och var helt övertygad om att de skulle smaka bajs.
Till min förvåning var de verkligen sjuuuuukt goda, och dämpade sötsuget totalt!
Love it!
Nu är det veckoslut som gäller, och jag är taggad till tusen!
Ha de gött,

PUSS!

Såå gött!

1 kommentar: