måndag 18 januari 2016

En mysig helg, och bra måndag

Godkväll alla fina!

Sitter nöjd och glad här och skriver för er.
Har hårfärg i håret, och skall snart påbörja lackandet av naglarna.
Kör på en riktigt "ta-hand-om-mig-själv"-kväll, och myser till det ordentligt.
Vill känna mig extra fin då det är födis som gäller på torsdag.
Och vad bättre sätt att starta veckan på, än att ta hand om sig själv?
Har dessutom en bra dag bakom mig, denna måndag har varit snäll mot mig.
 Började med en härlig sovmorgon, följt av ett effektivt pass på gymmet.
Cardio + triceps och bröst stod på schemat, och såg inte alls fram emot att spendera 65 minuter på springmattan.
Men gjorde det ändå, och överraskade mig själv genom att springa snabbare och då längre än tidigare.
Allt går bara man vill!
Sen har jag sålt lite kläder och skor, städat och varit ut och gå.
Dagen har gått hastigt, och jag har varit på bra humör.
Dock stressar jag med imorgon då det är Åbo som gäller, och fixande av examensarbete.
Fyfan, vill inte...
Men får ta ett djupt andetag och försöka kämpa mig igenom de.
På onsdag sen utlovas roligare program, då en hel del dejter är planerade och sen utgång på kvällen.
Blir väl att fira födelsedagen då.
:)

Så, med ett bra veckoslut i bagaget och en fin måndag snart avklarad är jag redo att tackla denna vecka.
Håller tummarna på att den kommer vara snäll med mig,

PUSS!

Fick blommor att pryda bordet med <3

Halva lördagen spenderades på gymmet, då där var öppet hus med bl.a tävlingar
på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar