torsdag 21 januari 2016

De senaste dagarna

Godkväll på er!

Torsdag idag, och därmed också min (och förstås syster Hannas) födelsedag.
Har varit en fruktansvärt dålig dag, som jag helt enkelt tänker lämna bakom mig.
Inget har gått enligt planerna, och då har jag blivit bitter.
Dock var både Tobias och Sandra och muntrade upp mig rejält, så det var ju prima <3

Men både tisdag och onsdag gick suveränt, och jag var på så jävla gott humör.
Blev lite shopping, träning, kaffedejter, Skype-dejt med Madde och förstås utgång på onsdagen.
Var verkligen hög på endorfiner, och onsdagkväll då vi skulle ut och fira med Emilia, såg ut att bli great!
Och visst levererade Apan!
Blev dans typ non-stop i fem timmar, och mellan varven hann vi prata med en hel hög prima typer.
Vi var ända till stängning med partypinglan min, och sen blev det ännu prat med trevliga personer.
Så på morgonsidan traskade jag hemåt, allt för min kompis liksom, heh.
:D

Nå, nu siktar jag in på veckoslutet.
Har en hel del planer, så sysslolös är jag inte.
Jag hoppas också att mina läsare får en bra v-slut,

PUSS!

Ett bra möte på tisdag med gruppen = stora smile.

^
Kaffestund efter tisdagens skolarbete med partypinglan.



Blev kaffe med syster också, detta dock på onsdag.
Tummen upp!

Finaste Emilia hade fixat ett såå härligt paket åt mig, tacksam <3

Onsdagkväll, och taggad för utgång med snyggingen till höger.



Efter alltför lite sömn, och ändrade tågplaner, så var det en trött tjej som åt
glamoröst födelsedagsmorgonmål på tåget - haha!
Märks det att man börjar bli gammal, när man är så sönder efter en festnatt?

Hemma väntade dock ett paket med hälso-shit - awesome!
Bästa Tobias överraskade mig med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar