fredag 22 januari 2016

Legday och Naisten Ilta

Godkväll alla läsare!

På dagens program har stått träning, kaffemys med Josse och en träff med familjen.
Träning på gymmet gick great, och jag pumpade slut benen tills de skakade som asplöv.
Kände dock en viss kraftlöshet, men tror det berodde på att jag inte ätit på en tid.
Direkt efter träningspasset mötte jag upp Josse på Myway, där det blev te och skvaller i timmar!
Den tjejen är guld!
Hem och äta en bit, innan jag tog micran och körde till Karis.
Vi skulle ha en Naisten Ilta med den kvinnliga delen av la familia, och på schemat stod bastubad och snöbad.
Kul, när det varit närmare minus 30 idag.
Heh.
Nå, vi bastade en stund innan vi sprang ut i snön och rullade oss.
Vi vågade faktiskt alla slänga oss, men sprang snabbt in i bastun igen för att få upp värmen.
Som belöning blev det sedan sallad, och prat i mängder!
Perfekt fredag!
:)

Imorgon är det en massa program som gäller igen.
Blir nog bra det här,

PUSS!

Vackert väder när jag promenerade till gymmet, men fyfaan så kallt!

Blev en länk på 40 minuter, och så här snygg var man sen.

Funderade en stund om jag alls skulle våga fara i...

Gjorde det till slut, men sprang snabbt upp igen.

Mamsi och syster <3

Sallad <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar