måndag 25 januari 2016

När kroppen bara orkar

Godkväll!

Denna måndag börjar gå mot sitt slut, och jaa, en helt bra dag har det varit.
Steg tidigt upp i morse för att söka Josse och sen hinna med tåget till Åbo.
Vi hade träff med den grupp vi är med i, som skriver examensarbete ihop.
Kändes smått onödigt, men vi hade saker att göra så visst...
Onsdag igen till Åbo, men tar en dag paus före det.

Fina tjejer man har i sin grupp!

Min korv <3

<3

 Annars har dagen bestått av mys och fix i lägenheten.
Flytten närmar sig, så måste börja förbereda på en massa sätt.
Efter ett tag orkade jag inte längre och valde istället att fara ut och springa.
Brukar annars köra cardio på gymmet, men idag ville jag göra nåt annat - utmana kroppen lite.
Snörde istället springskorna och for ut i snöyran.
Var lite besvärligt att springa då snön gjorde det halt och svårframkomligt, och emellanåt fick jag ta i riktigt ordentligt.
Men sprang den vanliga 65 minutern (plus några minuter till) och allt som allt blev det 11km.
Blev positivt överraskad över hur lätt det kändes, och hur bra kroppen orkade.
Ännu lite armhävningar och tricepsövningar på det, och jag har träningen gjord för idag.
Happy!
:)

Nej hörni, ha det gött,

PUSS!

Samma färg på skjortan som i ansiktet, heh.
Perus efter länk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar