onsdag 27 januari 2016

Nästa: Åbo

Godkväll peepz!

Efter en låååång dag, så är det snart dags för mig att hoppa i säng.
Väckarklockan ringde 5(!) och 6:19 gick tåget till Åbo.
Jag hade, typ halvt i sömnen än, plockat upp Josse och så begav vi oss mot Turku och därmed skola.
Trots rolig tågresa, så var man sönder. och jag tänkte att dagen kan ju inte bli annat än dålig.
Men tjii fick jag, då vi förutom slutade tidigare, slapp och äta lunch med bästa flickorna, shoppa lite, hem och ladda batterierna, för att sen köra ett sjukt bra träningspass på gymmet med Sandra.
Med andra ord blev dagen helt annat än det jag förväntat mig.
Efter 18 timmar snart vaken så är jag nog trött och så, men har ändå orkat prestera mer än planerat.
Känner bl.a hur trötta benen är efter passet med Sandra.
Sjukt roligt och utmanade var det, så som det brukar.
Det gillar vi!
:)

Min fina Jossekorv <3


Shoppade från H&M tvåa nya läppstift: babyrosa och typ mörk rosa/mörk röd.
Love them!
Ska försöka börja använda mera läppstift faktiskt, det är ju så fint!

Trött efter dagens pass.

 Så en helt bra onsdag bakom, och då var också tisdagen prima.
Mitt Sportamore-paket hade kommit, så kunde söka mina nya Nike Air Max:s.
Materiell kärlek, heh.
Dessutom innehöll paketet ett par Crafts träningsbyxor och en träningsskjorta, så var riktigt nöjd.
Detta plus ett bra träningspass, småfix hemma och mys, så kunde inte klaga liksom.
Nu ser jag fram resten av veckan.
Kommer bli bra.

PUSS!

Vita/ljusgråa och lite pink - perfecto!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar