torsdag 3 november 2016

Första snön

Halloi!

Som typ alla vid det här laget redan har märkt, så har vi äntligen fått vinterns första snö.
Jag säger äntligen endast av den orsaken att snö = ljusare dagar.
Hatar mörknet som brukar härska i novembermånad, brukar bli så deppig av det.
I och med att läget är nu som det är så behövs verkligen inga extra faktorer som påverkar negativt.
Så jaa, jag gillar för en gångs skull snön och det faktum att vi antagligen kommer få en riktig vinter iår.
Hih.

Så annars då?
Allt knallar på lika som det nu ha de senaste veckorna.
På ett sätt känns det bra och jag ser fram emot allt vad som komma skall i framtiden.
Jag menar, har så många fina människor runt mig och en hel del att se fram emot med dessa typer.
Känns som om jag påriktigt börjar hitta tillbaka till mig själv.
Å andra sidan så finns det ändå en viss känsla av hopplöshet i allt.
Det är tröttsamt att kriga med alla instanser som finns, och vid det här laget så har jag fått nog.
Känns som om jag inte har det tillräckligt dåligt för att "få" må dåligt.
Lättare då att låtsas som allt är bueno, trots att det inte alltid är det.
Va du än gör och hur du än vänder dig så tar det aldrig slut.
Och ett slut på detta mående är ju det jag söker.

Men iallafall.
Största delen av tiden är så fin så, och jag känner av glädje igen.
Så försöker leva på det.
Sköt om er,

PUSS!

Fina vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar