torsdag 24 november 2016

Det viktiga i livet

Hej på er!

Dagarna bara flyger iväg, och det känns som om jag inte riktigt hänger med.
Tyckte just det var måndag, länge till jul och länge innan Emilia och Casso far till Asien.
Nu hägrar istället veckoslutet, julen är om en månad, och Emilia och Casso far om mindre än 20 dar.
Vad tusan händer liksom?

Nå, vad som fått denna torsdag att gå är träning och en Serendidejt med finaste Emilia.
Började dagen med ett rygg-/magpass  och intervaller på gymmet. innan jag hoppade i bilen och tog sikte mot Karis.
Sov alltför länge så blev efter i min tidsplanering, men det gick bra ändå.
Skall justera dosen Ketipinor, då jag ännu var riktigt borta när väckarklockan ringde på morgonen.
Anyways.
Mötte upp Emilia vid Serendi, och vi letade oss sedan in för lite kaffe och te.
I flera timmar blev det sedan snack, skratt och skvaller, och jag blev åter en gång påmind om hur mycket jag kommer sakna denna brud när hon far.
Så bara att ta vara på stunder som idag.
Efter vår dejt hann jag även träffa familjen, vilket var prima det också.

Nu blir det dock en länk för att få nåt vettigt gjort i kväll ännu.
Alltid skönt att avrunda dagen med någon form av träning.
Ha det gött,

PUSS!


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar