måndag 21 november 2016

SO13U-Å

Hej på er!

Vilken start på veckan alltså!
Har börjat måndagen med ett grymt bra pass på gymmet, där cardio och triceps+bröst stod på schemat.
Benen kändes tunga efter förra veckan, och energinivån var på typ 0 (dåligt med sömn igen), så tänkte att det finns ingen chans att jag orkar springa nåt extra bra idag.
Men åter en gång fick jag bevisat hur fel man kan ha.
Efter en 15 minuter började det löpa (hehe) på allvar, och jag tänkte att kanske jag har en chans att spräcka 10km?
Sagt och gjort.
Sprang allt vad det lossnade och slutresultatet blev dryga 10km, vilket säger att jag börjar verkligen hitta tillbaka till mig själv igen.
Blir så lycklig!
:)

Nåja, nu är det dags att förbereda sig för nästa roliga programdel för idag.
Skall inom en timme starta mot Åbo, där en lunch med bästa klassen väntar.
Vi skall äta på Blanko, och fira att flickorna hade sin sista skoldag idag och nu blir färdiga socionomer.
Måste säga att det känns bittert för min egen del då jag blir färdig först i vår, men vad kan man?
Såååå glad för alla fina tjejer är jag i vilket fall som helst, så det skall absolut firas idag!
Plus att jag saknat alla mer än mest, så det kommer bli en riktigt rolig kväll ikväll.

Men hörni, ha det gött,

PUSS!

Träning är livet <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar