måndag 28 november 2016

Steady 1234

Hej hallå!

Veckoslutet har passerat och en ny vecka har kört igång.
Känner mig konstigt nog både taggad och energisk, trots en väldigt fartfylld helg.
Man skulle tro att det skulle behövas lite återhämtning, men se nej.
Har dock haft roligt som aldrig förr, och har inte varit hemma många minuter under helgen.
Fredagen vet ni ju redan om, och vi möttes upp med flickorna hos Lina för lite glögg och annat götta.
Vi pratade i flera timmar om allt och inget, hur kul som helst, och väl hemma stupade jag i säng.
Lika bra det, för på lördagen väntade en fullspäckad dag med program från morgon till, jaa... morgon.

Tjejkväll hos Lina <3

Började dagen med ett pass på gymmet tillsammans med en saknad Sandra.
Hastigt hem, byta kläder och vidare på lite lillajulsfiras.
Hade det hus mysigt som helst, älskar lillajul!
Firandet höll på till efter nio på kvällen, och då blev det att snabbt åka hem för att fixa sig för följande program.
Sist på tur stod nämligen förfest och förstås utgång med stans bästa brudar.
Hade jättekul, både på förfest och krogen, och allt kändes jäkligt bra.
Vid nåt tillfälle kom sen verkligheten ikapp, och jag kände att jag behövde en andningspaus för mig själv.
Har ju varit en hel del den senaste tiden.
Men inget märkvärdigt där heller, så slocknade sedan hemma efter en lyckad kväll.

<3

Så jaa, en ny vecka betyder nya tag.
Har avklarat ett sjukt bra pass på gymmet denna morgon, diskat allt och dammsugit hela lägenheten, bykt två omgångar och till slut ännu rett upp garderoben.
En länk tänkte jag ännu hinna med ikväll, sen får det räcka för idag.
Så ha det gött,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar