fredag 25 november 2016

Glögg och pepparkakor

Hallå fiinisar!

Snart börjar det närma sig glögg och pepparkakstider med flickorna.
Ser så fram emot att spendera kvällen med de bästa brudarna som finns, och bara mysa och snacka skit.
Lycka i november!

Annars så har dagen redan fått lite glimtar av lycka, då tränandet gick bra och jag Skype:at med bästa Maduskan.
Trots att jag var sååå nära med att skippa gymmet (tröttheten var så påtaglig) så släpade jag mig ändå dit efter lite övertalning.
Och tur det!
Körde ett bra benpass tills the mjölksyra was real, och kunde sedan rulla hem för att ladda upp med mat.
Lite senare plingade det till på Skypen, och jag fick i typ en timme prata och skratta med min saknade kompis.
Härligt!

Nu skall jag fixa mig, och sedan traska iväg till Linas för lite glögg och pepparkakor.
Ha en prima fredagkväll,

PUSS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar