tisdag 15 november 2016

Serendimyys

Halloi peepz!

Än en gång har jag en bra dag bakom.
Vad som gjort denna dag extra bra var absolut dejten med Emilia.
Efter att inte ha sett den bruttan på flera veckor, så satt det riktigt fint med en Serendidejt.
Mys på högsta nivå.
Nu har vi också en träffis färdigt inbokad för nästa vecka, så det inte i misstag heller går lika länge mellan våra dejter igen.
Hihi.
:)

<3

Något annat som är kul, är att jag hittat min outfit för Axels festen, som äger rum i december.
Temat är Disney, och jaah, det öppnar ju väldigt många dörrar.
Efter lite letande hittade jag vad jag sökt efter, och nu är det påväg hem till mig.
Wohoo!

Nåjoo, nu blir det sovdags.
Mycket program imorgon igen, så för att orka så måste jag nog få några timmar sömn.
Sov dåligt inatt, så har lite att ta igen.
Så ha det gött,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar