tisdag 8 november 2016

I'm only human

Hej på er!

Ny vecka har kommit igång, lika som vintern.
Vi har fått helt sjukt mycket snö de senaste dagarna, och det har gått så långt att jag inte kan hitta bilen på parkeringen mer.
Okej nä, men det hjälper nog inte hur mycket du än borstar av bilen, för nästa gång du ska iväg så är den insnöad igen.
Wooohoo!
Trots detta så älskar jag snöfallet och det ljusa som det för med sig.
Man blir ju som ett litet barn igen, och sen känns ju förstås också julen mycket närmare.
Den som känner mig vet hur mycket jag älskar den högtiden!
Försöker dock hålla mig någorlunda i skinnet, och inte börja dekorera eller annat i förtid.
Hittills har det gått bra, så någon vecka till borde inte vara ett problem.
:)

Annars känner jag mig lite lost igen.
Fortfarande går allt med måendet framåt, och fler bitar faller på plats hela tiden.
Men är så förbannat trött.
Trött på det mesta.
Försöker svänga tankesättet men det är svårt ibland.
Då får man vara extra tacksam över alla de fina kompisar jag har.
Särskilt Josse har funnits som ett stort stöd den senaste tiden.
Vet inte alls vad jag skulle göra utan henne.
Och ni alla andra, ni vet vem ni är, ni är guld!
Inget ni, inget jag.

Så hörni, ta hand om er!

PÖSS!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar