tisdag 22 november 2016

Brudarna på Blanko

Halloi peepz!

Tänkte uppdatera och berätta lite om gårdagen.
Eller kvällen för att vara exakt.
Vi var ju då med klassen till Blanko för lite mat och prat, och en lyckad tillställning var det absolut!
Vi var about 20 brudar som pratade och skrattade, och slängde i oss lite mat emellanåt.
Vin etc. sjönk också, hehe.

Det bästa var ju absolut att få se alla igen, har saknat alla flickorna sååå!
Hur roligt som helst att uppdatera sig om vad alla har för sig, och hur framtiden ser ut.
Många hade allting klart, och såg fram emot alla äventyr som komma skall.
Kunde inte hjälpa att känna mig stolt över alla, och att de nu faktiskt är färdiga socionomer.
De hjälper mig att blicka framåt, och slutföra mina studier tills i vår.

Kvällen slutade dock lite för tidigt för egen del, men så är det ibland.
Såg att de som fortsatt vidare efter Blanko hade haft roligt, så det är ju najs!
Hihi, man vet ju aldrig om man själv hittar sig tillbaka till Åbo i veckan igen.

Men hörni, ha det gött,

PUSS!
Alla fina brudar!


Vi skrev nåt fint om alla, och läste det sedan högt (släppte en tår, hih)

Fick i mig hälften av min wok, innan det blev för svårt.

Korven min <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar