fredag 1 april 2016

1 april

Hej på er alla fina!

En bra fredag håller på att gå mot sitt slut, och jag skall så småningom hoppa i säng.
Har ju varit 1 april idag, men lyckats hålla mig från att lura folk och själv bli lurad.
En massa annat har jag istället fokuserat på, så får ta igen mig nästa år isåfall.
:D

Till en början så kan jag berätta att jag körde ett helt bra pass på gymmet.
Har känt mig väldigt trött på sistone, och ibland har tränandet varit lite "jobbigt" men idag gick det bra trots att det var ett tungt benpass som gällde.
Allt drog även ut på tiden då jag skötte lite formella ärenden mitt i tränandet: telefonsamtal hit och dit och vips så var vi ett steg närmare att slutföra vårt examensarbete.
Nå, avslutade mitt pass och cyklade hemåt, där jag slängde i mig en sallad och stack till Karis med korvarna.
Förutom familjemys väntade också min plånbok på mig, och nu är mitt liv liksom komplett igen.
Den hade droppat in i Åbo igår, och min kära syster hämtade hem den.
Muchos perfectos!
Sen dess har det blivit städning, film och bastu.
Mysfredag med andra ord.
Heh.

Ha det gött folke,

PUSS!
Alla kort, presentkort och (nästan) alla pengar fanns kvar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar